لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حتی اگر بتوانیم رونالدو را مهار کنیم، سایر ستارگان را چه کنیم ؟

حتی اگر بتوانیم رونالدو را مهار کنیم، سایر ستارگان را چه کنیم ؟

یوونتوس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال است. بازیکنان فوق‌العاده و باکلاس این تیم آنقدر بزرگ هستند که بتوانند به تنهایی سرنوشت یک بازی را تغییر دهند ولی ما نشان خواهیم داد که حتی در برابر بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا نیز دست از مبارزه نخواهیم کشید.

 

کاپیتان فرانتس واروش مجارستان و وینگر راست تیم ملی مجارستان در ادامه گفت:

 

برای سربازان فرانتس‌واروش جنگیدن تا واپسین دقایق بازی یک اصل اساسی است. فرقی نمی‌کند حریف بارسلونا یا دیناموکیف باشد یا حتی یـــوونتوس.

 

وی ادامه داد:

 

حضور هواداران در استادیوم همیشه به ما انگیزه می‌دهد. حضور و تشویق آنها به ما قدرت و آگاهی بیشتری می‌دهد. آنها قطعاً جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه ایجاد می‌کنند و با حمایت‌هایشان ما را در جنگیدن مقابل یووننتوس سرسخت‌تر خواهند کرد.

 

کاپیتان فرانتس واروش در بخش بعدی گفت:

 

یوونتوس یکی از بهترین بازیکنان جهان را با خود به بوداپست خواهد آورد؛ همه نام او را می‌دانیم. قطعاً او منبع اصلی خطر برای فرانتس‌واروش خواهد بود. با این حال حتی اگر بتوانیم رونالدو را مهار کنیم نیز ستارگان دیگری همچون موراتا و دیبالا هستند که همیشه عملکردی خارق‌العاده از خود نشان داده‌اند.

 

وی در پایان گفت:

 

البته به جز آنها، بازیکنان عالی دیگری نیز در تیم‌ یوونتوس حضور دارند. همچنین فراموش نکنیم که یکی از سازمان‌یافته‌ترین دپارتمان‌های دفاعی جهان را نیز در مقابل ما در اختیار دارند. اما همه اینها باعث نخواهد شد تا برای انجام بهترین بازی عمرمان آماده و پر انگیزه نباشیم.

 

در فکر سوت پایان بازی و گرفتن لباس بازیکنی به خصوص نیستیم. رسیدن به پیروزی و انجام یک بازی خوب را می‌خواهیم. می‌خواهیم به همه نشان دهیم چه توانایی‌ها در خانه داریم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: